Dnes je: Čtvrtek 17 Října 2013
Svátek dnes: Hedvika Svátek zítra: Lukáš
Novinky
Databáze neobsahuje žádnou novinku.
Napište nám
Vážení spluobčané. Pokud máte nějaké návrhy nebo poznatky ke zlepšení prostředí života v naší obci, sdělte nám to na email : obec.restoky@quick.cz nebo písemně do schránky na obecním úřadě. Vaše návrhy pak projednáme na následujícím zasedání zastupitelstva. KomorníkKunžakPenzion Česká KanadaZarybněnostPenziony Jižní ČechyChata břeh rybníkRybník chataPřírodní park Česká KanadaStrmilovUbytováníStrmilov chataCyklistika UbytováníJižní Čechy
Počasí u nás
Povinné informace

Povinně zveřejňované informace

1. Oficiální název:

Obec Řestoky

2. Důvod a způsob založení:

Dle zákon č. 128/2000 Sb. o obcích:
Obec je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce Řestoky.
Obec je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.
Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů; při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech.

3. Organizační struktura

Obec Řestoky mají následující organizační strukturu.

4. Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Obec Řestoky
č.p. 18
538 51 Chrast

4. 2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obec Řestoky
č.p. 18
53851 Chrast

4. 3 Úřední hodiny

Pondělí:   18:00 - 20:00
Středa:   18:00 - 20:00

4. 4 Telefonní čísla

Telefon: 469 666 594 mobil:602 131 066

4. 6 Adresa internetové stránky

www.restoky.cz

6. IČ

00270873

7. DIČ

Obec není plátce DPH.

8. Dokumenty

8. 1 Seznamy hlavních dokumentů

9. Žádosti o informace

Příjem žádostí a podání
Žádosti o informace se přijímají na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam. V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona č. 106/1999Sb. ve znění pozdějších předpisů). Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání. Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů. Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů. Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení stížnosti

Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace může podat žadatel:
  • pokud nesouhlasí se způsobem vyřízení žádosti
  • pokud mu nebyla poskytnuta informace ve stanovené lhůtě podle § 14
  • pokud mu byla informace poskytnuta jen částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti
  • pokud nesouhlasí s výší úhrady za poskytnutí informací
Příjem a vyřízení odvolání
Způsob odvolání a jeho obsah:
  • odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele
O odvolání rozhoduje:
  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

10. Příjem žádostí a dalších podání

Získat informace, podávat žádosti a stížnosti atd. lze na obecním úřadu.
Další možností je elektronická pošta a to na adresu obec.restoky@quick.cz

11. Opravné prostředky

Opravné prostředky proti rozhodnutí obce:
Opravné prostředky proti rozhodnutí starosty učiněné ve správním řízení se podávají prostřednictvím podatelny ve lhůtě uvedené v poučení o podání opravného prostředku tohoto rozhodnutí a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo rozhodnutí vydáno. Proti opatřením obecního zastupitelstva v samostatné působnosti, která odporují zákonu, lze kdykoli podat ústně či písemně návrh na pozastavení výkonu tohoto opatření Obecnímu úřadu v Řestokách. Proti ostatním úkonům obce nelze podat opravný prostředek.

Soudní přezkoumání:

Pokud došlo rozhodnutím výše uvedených subjektů ke zkrácení práv fyzické či právnické osoby, lze podat v souladu s ustanovením § 247 a násl. zákona č. 99/1963 Sb občanského soudního řádu v platném znění žalobu k příslušnému soudu, případně v souladu s ust. čl. 87 odst. 1 písm. d Ústavy ČR ústavní stížnost k Ústavnímu soudu. !
| Autor: Obec Řestoky | Vydáno dne 24. 02. 2011 | 1886 přečtení |
| Počet komentářů: 0 | Přidat komentář |
| Informační e-mail | Vytisknout článek |
Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.